Sunday, March 20, 2016

Chorus For Today - 3



I gosiri m obi ebere mgbe m nadighi ike
I gosiri m obi ebere mgbe m nadighi ike
I gosiri m obi ebere mgbe m nadighi ike
I gosiri m obi ebere mgbe m nadighi ike

Mgbe m no n’olulu onwu
I biara gbaputa m
We me ka m guzuro
n‘ebe di elu,
n’ebe di elu

I gosiri m obi ebere mgbe m nadighi ike
I gosiri m obi ebere mgbe m nadighi ike

Jehovah jireh

I gosiri m obi ebere mgbe m nadighi ike
I gosiri m obi ebere mgbe m nadighi ike
I gosiri m obi ebere mgbe m nadighi ike
I gosiri m obi ebere mgbe m nadighi ike

Mgbe m no n’olulu onwu
I biara gbaputa m
We me ka m guzuro
n‘ebe di elu,
n’ebe di elu

I gosiri m obi ebere mgbe m nadighi ike
I gosiri m obi ebere mgbe m nadighi ike
I gosiri m obi ebere mgbe m nadighi ike
I gosiri m obi ebere mgbe m nadighi ike

Mgbe m no n’olulu onwu
I biara gbaputa m
We me ka m guzuro
n‘ebe di elu,
n’ebe di elu

I gosiri m obi ebere mgbe m nadighi ike
I gosiri m obi ebere mgbe m nadighi ike
I gosiri m obi ebere mgbe m nadighi ike

I gosiri m obi ebere mgbe m nadighi ike

1 comment:

  1. It's a day of Praises to God the Father for His indescribable Gift to mankind

    ReplyDelete